Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гутарева Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Ковтуненко К. В. 
Комерціалізація як процес впровадження і підтримки інноваційних розробок [Електронний ресурс] / К. В. Ковтуненко, Ю. В. Гутарева // Інноваційна економіка. - 2013. - № 10. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гутарева Ю. В. 
Особливості комерціалізації інноваційних розробок на умовах аутсорсингу [Електронний ресурс] / Ю. В. Гутарева, Б. С. Аннаєв // Економіка. Фінанси. Право. - 2015. - № 12(2). - С. 88-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2015_12(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 749.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гутарева Ю. В. 
Умови комерціалізації інновацій та їх особливості [Електронний ресурс] / Ю. В. Гутарева // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_19
Мета роботи - надання характеристики та виявлення зв'язку між окремими умовами комерціалізації інновацій та факторами, від яких ці умови залежать. Визначено три основні блоки факторів: типи моделей комерціалізації, наявність чи відсутність власного інституту управління комерціалізацією та метод управління. Показано, що умови можуть бути як сприятливими, так і не сприятливими. Розглянуто послідовність етапів формування середовища, в якому відбувається процес комерціалізації інновацій. Виявлено, що процес комерціалізації інновацій повіязаний з великою кількістю труднощів, тому підприємство має завжди ретельно аналізувати середовище, в якому планує проводити комерціалізацію, й адекватно оцінювати свої можливості. У подальших дослідженнях планується розробити плани дій для підприємств, які збираються займатися комерціалізацією інновацій, з урахуванням усіх можливих умов зовнішнього середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.659 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гутарева Ю. В. 
Характеристика методів управління процесом комерціалізації інновацій [Електронний ресурс] / Ю. В. Гутарева // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 7. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гутарева Ю. В. 
Формування культури соціальної диджитал-відповідальності в контексті освітньої інклюзії [Електронний ресурс] / Ю. В. Гутарева, І. С. Діденко, Ю. С. Лібенко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 6. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_6_13
Мета роботи - описати формування культури соціальної диджитал-відповідальності, врахувавши при цьому освітню інклюзію. Проаналізовано статистичні дані та дослідження щодо кількості та якості проведення особистого часу населенням планети в мережі Інтернет. Аналізуючи та систематизуючи праці різних громадських організацій, науковців і спеціалістів, було сформовано правила цифрового громадянства; розглянуто питання диджитал-відповідальності, формування культури, інклюзії в освіті. Окрім того, встановлені особливості, які слід враховувати під час інклюзії в освіту. Розглянуто також типи темпераменту особистостей; визначено взаємозв'язок між типами завдань для студентів та особливостями їхнього темпераменту, світосприйняття та вподобань. Сформовано засоби, правила та принципи культури соціальної диджитал-відповідальності та диджитал-інструменти, які варто застосовувати в навчальних закладах в умовах інклюзії, оскільки вони допомагають у залученні якомога більше студентів до навчального процесу та в легшому засвоєнні інформації. Визначено, що сучасна культура соціальної диджитал-відповідальності в контексті освітньої інклюзії повинна включати не тільки правила поведінки під час спілкування чи використання світової мережі та засоби залучення всіх студентів до навчального процесу, але й основні принципи діяльності. Також означено основні проблеми формування культури соціальної диджитал-відповідальності в контексті освітньої інклюзії. Проблема формування культури соціальної диджитал-відповідальності в контексті освітньої інклюзії містить дві складові: проблема культури диджитал-поведінки (студентів/викладачів) та проблема диджитал-навчання. Остання окреслює необхідність створення умов для свідомого сприйняття навчальної інформації студентами/учнями, залучення їх максимальної кількості до навчального процесу за рахунок застосування ефективних диджитал-інструментів, розробки авторських освітніх методичних підходів для будь-якої форми навчання (дистанційної/очної).
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.681 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Гутарева Ю. В. 
Електронний бізнес як найперспективніша форма розвитку підприємства в період глобалізаційних перетворень [Електронний ресурс] / Ю. В. Гутарева, А. Є. Добровольська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 12. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_12_14
Події у світовій економіці змінили традиційний баланс між клієнтом і постачальником. Без добре розробленої бізнес-моделі новаторам не вдасться ні забезпечити, ні отримати цінність від своїх інновацій. Глобалізація набуває іншого виміру в бізнесі. Зокрема, зміни зовнішнього середовища мають великий вплив на подальший розвиток і конкурентоспроможність підприємства. Особливо це стосується Інтернет-компаній, де створення потоків доходу часто викликає найбільше незручностей через очікування клієнтів, що основні послуги мають бути безкоштовними. Бізнес-спільнота докорінно змінилася з появою інтернету як засобу комунікації та торгівлі. Інтернет змушує багато компаній переосмислити свої стратегії дистрибуції, якщо не всі бізнес-моделі. Його можна використовувати як додатковий канал, через який підприємства спілкуються та торгують із клієнтами (бізнес-споживач, B2C), а також постачальниками та партнерами (бізнес-бізнес, B2B). Інтернет і пов'язані з ним технології, такі як Інтранет та екстранет, також допомагають організаціям підвищити ефективність своїх внутрішніх процесів. З точки зору бізнесу Інтернет дуже сильно вплинув на те, як фірми працюють, як вони спілкуються з іншими, які продукти виробляють, як вони постачають продукти та послуги та як вони шукають конкурентні переваги. Електронний бізнес розрізняється за обсягом і типом діяльності. Увесь ланцюжок поставок багатьох галузей був докорінно змінений з розвитком Інтернету та супутніх технологій. Зараз більшість організацій мають вебсайт, який використовується для просування діяльності бізнесу або маркетингу їх продуктів і послуг. Усе більше традиційних фірм створюють власні вебсайти для електронного бізнесу й електронної комерції та пропонують додатковий канал збуту для своїх клієнтів. Розвиток та обслуговування мережевої інфраструктури є важливою галуззю для забезпечення високоякісного доступу до Інтернет-послуг і являє собою одну з найбільших і найскладніших організацій у світі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 906.521 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського